Η Εκπαιδευτική Ρομποτική δίνει στους μαθητές την ευκαιρία να βυθιστούν βαθιά στον κόσμο της τεχνολογίας και της μηχανικής και να διερευνήσουν πώς ο προγραμματισμός υπολογιστών και ο σχεδιασμός ρομπότ μπορούν να λύσουν προβλήματα μεγάλα και μικρά!
Τα παιδιά, με την ρομποτική, το μοναδικό εργαλείο που μπορεί να προσφέρει εκπαίδευση STEΑM σε όλο του το φάσμα καθώς διδάσκει Φυσική, Μηχανική, Πληροφορική, Τέχνες και Μαθηματικά ως μια ενότητα :
- ανακαλύπτουν νέους τρόπους μάθησης
- μαθαίνουν να σκέφτονται,
- πειραματίζονται,
- προβληματίζονται,
- οικοδομούν τη γνώση τους,
- επιλύουν προβλήματα,
- σκέφτονται κριτικά,
- ψηλαφίζουν νέες έννοιες,
- διευρύνουν τους ορίζοντές τους,
- καλλιεργούν σημαντικές δεξιότητες του 21ου αιώνα.
Μέσα από ευφάνταστα και δημιουργικά σενάρια που μοιάζουν με παιχνίδι, οι μαθητές εργάζονται για να σχεδιάσουν, να χτίσουν, να δοκιμάσουν και να τροποποιήσουν τις δικές τους ρομποτικές δημιουργίες!
Σαν αποτέλεσμα τα παιδιά ανακαλύπτουν και γοητεύονται από τον κόσμο της Επιστήμης, της Μηχανικής, της Τεχνολογίας, της Πληροφορικής και των Μαθηματικών , κλάδους που βρίσκονται και θα συνεχίσουν να βρίσκονται σε συνεχή ανάπτυξη και στις υπό έμφαση επιδιώξεις σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο.
Μέσα από τις δραστηριότητες, αναπτύσσουν την αλγοριθμική σκέψη. Μαθαίνουν να αγαπούν τα μαθηματικά, αφού είναι μέρος της παιγνιώδους μάθησης.
Τα παιδιά μαθαίνουν να βασίζονται σε γεγονότα και να δοκιμάζουν τις υποθέσεις τους. Αυτό βοηθάει στο να αναπτύξουν την ικανότητα της λογικής και κριτικής σκέψης, με βάση τη γνώση των προτύπων.
Επίσης μαθαίνουν να δουλεύουν σε ομάδες από πολύ μικρή ηλικία. Επικοινωνούν, επιχειρηματολογούν, διαφωνούν, συνεργάζονται και μαθαίνουν να βρίσκουν διάφορους τρόπους για να λύσουν προβλήματα μόνα τους, εξασκώντας την δημιουργικότητα τους
Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε για μαθητές από 5 – 18 ετών και αποτελείται από 6 επίπεδα (ένα εκπαιδευτικό επίπεδο ανά ακαδημαϊκό έτος).
Κάθε επίπεδο έχει σαν στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη δεξιοτήτων μηχανικής, προγραμματισμού και σύγχρονων εφαρμογών.
Project-Based Learning